-w3lComE-

Monday, October 26, 2009

permulaan...

well... nie adalah pemulaan blog public... sblm nie agak private...
nanti je laa aku public kan... sbb it unfinish story...

so... aku nak merasmikan blog ini dngan satu cerita dan pndapat..

kalau ade sesape nak tgk lelaki yg dah berumur arrr... well sepatutnye dah cukup matang.. berperangai kebdk2an... anda paling senang boleh jmpa mereka mereka dimana dan bila sahaja ade permainan bola sepak yg melibat kan dua team yg ternama dan musuh ketat..

anda akan akan nmpak mereka akan bersorak gembira atau sedih... bagai kanak2 berebut permainan... disini juga akan mendengar mereka melemparkan kate2 yg tak sepattnye malah ade cacian tnpa tanpa menghiraukan org sekeliling mereka... kate2 tak berasas yg menunjukkan mereka tidak menguna kan otak...

hehhe... jgn salah faham... aku juga dulu salah seorang diatas... maybe msh lg kot... huhu...
tp atleast skrng aku rasa aku tak pernah mncaci team yg disokong oleh org lain...
even musuh tradisi ngan team yg aku sokong...
aku tak leh terima kalau org bknnye komen... tapi melmparkan cacian kpada team lain...
tnpa sbb munasabh... wei korang tak dpt ape2 laa mencaci team lain... dosa ade la...
komen je cukup... kalau team yg aku sokong tak main btul aku akan komen...
aku rasa agak st***d bg org yg keluar kate2 ini...

memang aku hrap team aku menang...
tapi aku leh lg enjoy the beutiful most game... dari team lain...
kalau diorng produce smthing magical...
sbb aku suka sukan bola sepak ini bkn laa disbb kan team yg aku sokong...
tapi disbb kan permainan ini sndiri...

No comments: