-w3lComE-

Sunday, June 6, 2010

mimpi...

ape itu mimpi...(bkn impian k)

mimpi... bg kefahaman aku...
adalah mainan fikiran pabila kita di buai lena...
something... kalau kita ingat... kita boleh bercerita....
tpi tnpa bukti... kerana... ia hanya mimpi...

seperti ape yg berlaku kepada aku...
baru2 ini... laptop aku rosak... hard disk pnca...
segala2 data... kenangan... kerja... lagu2.. yg aku ada...

hilang...

bagai kan 3 tahun aku dkat kolej poly tech mara kuala lumpur ini...
hanya bagai kan mimpi...

ntah la... memang la...
kenangan baru boleh mngisi...
data baru boleh di cari...
lagu2 boleh dikumpul semula...

tapi... adakah aku perlu mulakan segala nya??
adakah ini petunjuk yg aku perlu ubah hala tuju aku...???

aku dalam jauh hati aku.... sngat syg kan kolej ini(kptm)....
tapi... aku juga benci kolej ini sbb2 tertntu...
aku mncari jalan tuk jauh kan diri...
tapi pada masa yg sama... aku masih di tarik..

aku harap...
ape pun... jalan aku pilih selepas ini....
aku takkan menyesal...

2 comments:

Raden said...

ko mimpi basah ke?

farhan said...

@amira hehehe.. mmg basah... tapi kat muka... sbb menangis.... hahaha... tak de ar... terasa sdih sbb laptop rosak... semua bnda pnting hlng cam tu je....